
Veelgestelde vragen
Bekijk hier de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen? Stuur ons gerust een bericht.
Algemeen
Krijg ik korting op warme drank als ik mijn eigen beker meeneem?
Absoluut. We willen het beste voor onze wereld. En het verminderen van kartonnen bekers draagt daar zeker aan bij. Daarom krijg je 25 cent korting als je jouw warme drank in je eigen, herbruikbare beker laat schenken.
Hoe groot moet een herbruikbare beker zijn als ik deze bij Kiosk wil gebruiken?
Dat ligt eraan wat voor warme drank je bij ons koopt. Onze koffies zijn meestal 300ml. Maar als je thee drinkt, kies er dan een waar 470ml in past. De hoogte van je herbruikbare beker maakt niets uit. Als hij niet onder onze machine past, schenken we het gewoon over vanuit een kannetje.
Waar vind ik jullie openingstijden?
De actuele openingstijden vind je in de NS Reisplanner. Als je klikt op vertrektijden en het station invult, zie je onder ‘voorzieningen’ welke winkels er op jouw station zitten. Kies vervolgens voor ‘Kiosk’ om te zien welke vestigingen open zijn en tot hoe laat.
Hebben jullie plantaardige melk voor in de koffie?
Op dit moment niet. Wel zijn we hard bezig om plantaardige melk aan ons assortiment toe te voegen. Dit lijkt misschien heel eenvoudig, maar we moeten hiervoor extra opslag- en koelruimte maken. En dat heeft tijd nodig. Ook kunnen we mogelijk nooit 100% lactose-vrij garanderen. Dit komt omdat de stoompijp die nodig is voor het maken van opgeschuimde melk, voor beide melksoorten gebruikt zal moeten worden. Veel (kleinere) Kiosken hebben namelijk maar één stoompijp.
Hebben jullie ook rietjes?
Nee. Het gebruik van plastic rietjes en bekers is zelfs verboden. Omdat we onze wereld mooier willen achterlaten, hebben we ook besloten geen alternatief rietje aan te bieden. Zo sparen we het milieu.